duminică, 12 iunie 2011

Cand aram terenul si cum

Anul acesta mi-am luat un teren, mi-am facut gard, mi-am tras apa si am arat si discuit in primavara, luna aprilie. Recomand celor care doresc sa faca aceasta operatiune sa are pamantul toamna iar in primavara sa discuiasca.
Inainte de aratura de toamna veti arunca pe teren ingrasamant natural. Daca se face aratura in toamna pamantul peste iarna ingheata iar in primavara dupa dezghet se va marunti foarte foarte bine prin discuire (iarna apa din pamant ingheata iar apoi prin dezghet pamantul este dizlocat si poate fi maruntit foarte bine).  In acest mod veti avea pamantul tocmai bun pentru a pune rasadurile pentru noua recolta.

Daca pamantul care l-ati achizitionat nu a fost lucrat mai de mult timp va recomand ca pentru inceput sa incercati sa scapati de buruieni. Eu personal in primul an am facut 4 erbicidari si cu siguranta va trebui sa mai fac acest lucru si in primavara celui de-al doilea an deoarece semintele de buruiana din pamant pot sa gernineze chiar si dupa 3 ani.
Spor la treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu